Σελίδες

ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Η φωτογραφία μου
Γεια σας, Ασχολήθηκα με φυτικά καλλυντικά πριν μια 20ετία, γιατί παρουσίαζα αλλεργία σε πολλές κρέμες του εμπορίου. Ξεκίνησα με φυτικά λάδια και αιθέρια και με το πέρασμα του χρόνου επεκτάθηκα και σε άλλα. Τα υλικά που χρησιμοποιώ είναι απλά και τα αναγκαίως απαραίτητα. ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΤΗ ΣΥMΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ. Η χρήση αιθέριων ελαίων και βοτάνων πρέπει να γίνεται με προσοχή και πάντα να γίνεται ένα τεστ ευαισθησίας, γιατί κάθε οργανισμός αντιδρά αλλιώς. Φιλάκια πολλά

Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Δαφνέλαιο για την τριχόπτωση

Το δαφνέλαιο είναι επίσης γνωστό παραδοσιακό καλλυντικό υλικό, που χρησιμοποιείται για την περιποίηση των μαλλιών.
Είναι πλούσιο σε βιταμίνη Ε και λιπαρά οξέα, σταματάει την τριχόπτωση, ψαλίδα, μαυρίζει τα μαλλιά και τους δίνει λάμψη χάρη στις μαλακτικές και ενυδατικές του ιδιότητες.
Είναι εξ ίσου καλό για τους πιασμένους μύες και ειδικά στην τενοντίτιδα, στην αρθρίτιδα και τους ρευματισμούς, διάστρεμμα και θλάσεις.

Υλικά
  • 1 φλυτζάνι ξερά φύλλα και (αν έχετε) καρπούς δάφνης
  • 3 φλυτζάνια ελαιόλαδο
  • 10 σταγόνες αιθέριο έλαιο δάφνης 
  • 2 κάψουλες βιταμίνη Ε

Παρασκευή
1ος τρόπος
Κόφτε, ή σπάστε τα δαφνόφυλλα σε μικρά κομματάκια και  κοπανίστε τους καρπούς.
Βάλτε τα σε ένα βάζο προσθέτοντας το λάδι και κλείστε με το καπάκι του, αφήνοντας το μείγμα σε φωτεινό μέρος για 2 μήνες.

2ος τρόπος
Αν βίαζεστε και δεν μπορείτε να περιμένετε, αφού τοποθετήσετε  σε ένα μεγάλο βάζο τα κομματιασμένα φύλλα με τους καρπούς και το λάδι, βάλτε το σε μπεν μαρί, σε χαμηλή θερμοκρασία για 6 ώρες.
Μετά κλείστε την θερμοκρασία αφήνοντας το πάνω στην ζεστή εστία, για να κρυώσει σιγά – σιγά.
Είτε χρησιμοποιήσετε τον πρώτο τρόπο, είτε τον δεύτερο, σουρώσετε το λάδι και βάλτε το σε ένα καθαρό και αποστειρωμένο βάζο προσθέτοντας το αιθέριο έλαιο και τη βιταμίνη. Φυλάξτε το σε σκιερό μέρος ή μέσα στο ψυγείο.

Χρήση
Απλώστε  μια ποσότητα στα μαλλιά και κάντε απαλό μασάζ, αρχίζοντας από τις ρίζες και φτάνοντας ως τις άκρες των μαλλιών σας.
Τυλίξτε τα μαλλιά σας με μια διαφανή μεμβράνη και μετά με μια ζεστή πετσέτα. Αφήστε το για μια ώρα τουλάχιστον. Να ξέρετε, ότι η ζέστη βοηθά την τονωτική και θεραπευτική δράση του δαφνέλαιου, καθώς εισχωρεί καλύτερα στη δομή της τρίχας.
Εάν τα μαλλιά σας είναι αφυδατωμένα, ξερά και σπάνε εύκολα, αφήστε το λάδι στο κεφάλι σας όλο το βράδυ.
Όταν είναι να λουστείτε, μη βρέξετε τα μαλλιά σας, πρώτα βάλτε λίγο σαμπουάν στο χέρι σας και κάντε ελαφρύ μασάζ. Κατόπιν ρίξτε λίγο χλιαρό νερό εξακολουθώντας το μασάζ, ώστε να πάει παντού το σαμπουάν. Επαναλάβετε την διαδικασία αν χρειάζεται 1-2 φορές, ώσπου να τα νιώσετε καθαρά τα μαλλιά σας.
Η μεγάλη δόση σαμπουάν δεν κάνει καλό στα μαλλιά. Πρέπει να  μπαίνει πάντοτε στην παλάμη του χεριού σας και ποτέ στο κεφάλι κατευθείαν από το μπουκάλι, γιατί έτσι μπορείτε να ελέγχετε την ποσότητα που βάζετε.
Μπορείτε να το χρησιμοποιείτε 1 φορά την εβδομάδα.

Συμβουλή
Η αποστείρωση γίνεται, αν ρίξτε στο βάζο καυτό νερό και μετά λίγο οινόπνευμα, τοποθετοτώντας το ανάποδα και αφήνοντας το να στεγνώσει μόνο του.

26 σχόλια:

  1. Το έχω χρησιμοποιήσει όπως ακριβώς λες και πραγματικά κάνει δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εχεις δικιο ειδα μεγαλη διαφορα στα μαλλια μου μου φαινονται και περισσοτερο δυνατα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημέρα,
    έφτιαξα χτες το μείγμα αλλά έκανα ένα λάθος και αντί για έλαιο δάφνης έβαλα αμυγδαλέλαιο, (δεν είχα διαβάσει καλά την συνταγή), να το πετάξω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρα. μήπως ξέρετε αν αντί για έλαιο δάφνης ή αμυγδαλέλαιο μπορώ να βάλω αιθέριο έλαιο λεβάντας??

      Διαγραφή
  4. το έλαιο δάφνης που θα το βρω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ..Κάθε πότε το βάζουμε? ..Καθημερινά? Προ λουσιματος...? Μετα το λουσιμο..???
    Ζηταω την περιοδικότητα χρησης! Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοριτσια και αγορια ΠΡΟΣΟΧΗ.Οπως εχω γραψει και σε αλλα αρθρα θα γραψω και εδω για να γνωριζει ο κοσμος.Ολοι λενε καλα λογια για το δαφνελαιο εκτος απο μενα και μια κοπελα σε ενα αλλο αρθρο που ειχα διαβασει καποτε.Εγω χρησιμοποιησα δαφνελαιο περιστασιακα απο τον χειμωνα του 2013 μεχρι και αρχες καλοκαιριου 2014 με καποια διαλειματα φυσικα και οχι να βαζω συνεχεια.Το αγορασα απο το φαρμακειο.Κοστιζει 2.50 ευρω περιπου.Το θεμα ειναι οτι μονο καλο δεν μου εκανε.Μου προκαλεσε τριχοπτωση σε μεγαλο βαθμο.Ο κομμωτης μου, μου ειχε πει οτι κανει 1002 καλα εγω δεν ειδα τιποτα παντως ΕΚΤΟΣ φυσικα απο την ενυδατωση.Ενυδατωνει 100% και σκουραινει το ανοιχτοχρωμα μαλλια.Τα δικα μου ειναι φυσικα καστανοξανθα και τα εκανε σκουρα καστανα προς το σοκολατι.Εγω ομως το χρησιμοποιουσα για να τα δυναμωσει και εκανε εντελως το αντιθετο.Οταν χτενιζομουνα μετα το μπανιο μου φευγαμε παρα πολλες τριχες.Τωρα εχω σταματησει να βαζω και βλεπω οτι δεν μου φευγουνε τοσες τριχες.Επομενως προσοχη.ΙΣΩΣ δεν κανει να το βαζουμε στις ριζες.Δεν ξερω τι να πω.Εγω παντως φοβαμαι να το ξαναβαλω στο κεφαλι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ιδιο επαθα και γω, οσον αφορα τη τριχοπτωση. Καλυτερα να μην εφαρμοζεται απευθειας στο τριχωτο της κεφαλης

      Διαγραφή
    2. Μηπως το δαφνελειο που αγορασες δεν ηταν καλης ποιοτητας? Κοιταξες την συσκευασια του μηπως ειχε καποιο χημικο συστατικο το οποιο σου εκανετην ζημια? Ενδεχομενως αν το εφτιαχνες μονη σου να ειχες καλυτερα αποτελεσματα. Δεν ειμαι ειδικος απλα κανω μια υποθεση! Μην παρεξηγηθω!! ������

      Διαγραφή
  7. oi karpoi tis dafnis tha prepei na einai agouroi(prasinoi) 'h orimoi(mauroi)??? opoios xerei as mou apantisei parakalo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι καρποι της δαφνης πρεπει να ειναι πολύ ώριμοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι καρποι της δαφνης πρεπει να ειναι πολυ ωριμοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. einai fantastiko... to dokimasa kai vleppo diafora.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εμένα το πρόβλημά μου δεν είναι η τριχόπτωση αλλά το ότι έχω λίγα μαλλιά!!! Έχετε να μου προτείνετε κάτι για να γίνουν πυκνότερα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα!! Τα φύλλα δάφνης να είναι φρέσκα ή ξερά?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια σου Κική. Δύο μήνες σε φωτεινό μέρος εννοείς με λίγο φώς ή απ ' ευθείας στον ήλιο (ακόμα και του καλοκαιριού); Kων/νος από Κύπρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σου Κικη.Με λενε Ρουλα ειμαι απο την Πατρα.Εχω ενα προβλημα με τα μαλλια μου εδω και 10 χρονια.Εχω κανει πολλα αλλα τιποτα δεν εχει γινει. Οι γιατροι μου εχουν πει οτι εχω ανδρικη αλωπεκια.Εβαζα το Regain το 5% για ενα χρονο αλλα και παλι τιποτα.Μπορω να βαλω το φτιαχτο δαφνελαιο?Θα μου κανει κατι η οχι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγγνώμη αλλά αν είναι να έχω για 6 ώρες το μάτι να καίει σε μπεν μαρί , να δώσω χρήματα να πάρω ένα έτοιμο καλύτερα χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. minoxidil 5% για την τρυχοπτοση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το έβαλα χθες στα μαλλιά μου και λούστηκα μετά από 40 λεπτά. Το ξέπλυνα δύο φορές αλλά χρειαζόταν άλλες δύο! Το μαλλί βαραίνει, για να φύγει το λάδι θέλει υπομονή αλλά, όσον αφορά στην τριχόπτωση, βλέπεις αποτελέσματα από την πρώτη κιόλας μέρα! Συμπέρασμα: να το αποφύγετε, εφόσον έχετε λιπαρά μαλλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή