Σελίδες

ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Η φωτογραφία μου
Γεια σας, Ασχολήθηκα με φυτικά καλλυντικά πριν μια 20ετία, γιατί παρουσίαζα αλλεργία σε πολλές κρέμες του εμπορίου. Ξεκίνησα με φυτικά λάδια και αιθέρια και με το πέρασμα του χρόνου επεκτάθηκα και σε άλλα. Τα υλικά που χρησιμοποιώ είναι απλά και τα αναγκαίως απαραίτητα. ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΤΗ ΣΥMΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ. Η χρήση αιθέριων ελαίων και βοτάνων πρέπει να γίνεται με προσοχή και πάντα να γίνεται ένα τεστ ευαισθησίας, γιατί κάθε οργανισμός αντιδρά αλλιώς. Φιλάκια πολλά

Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Κολλαγόνο

50 σχόλια:

  1. σε τι μορφη παρεχεται και απο που μπορει να το προμηθευτει καποιος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΔΟΣ ΑΘΗΝΑΣ Η ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΜΠΑΧΑΡΙΚΑ. ΖΗΤΑ ΖΕΛΑΤΙΝΗ ΣΕ ΣΚΟΝΗ ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ (ΧΩΡΙΣ ΖΑΧΑΡΕΣ) ΜΙΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΤΗΣ ΣΟΥΠΑΣ ΣΕ 200ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ΝΕΡΟ ΘΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝΕ ΑΥΤΟΙ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΗ ΔΟΣΗ

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα. Το κολλαγόνο είναι σε υγρή μορφή και κάπως παχύρευστη.
    Βάλε στο google
    Αρωματοποιίας και Καλλυντικών Πρώτες Ύλες | Χρυσός Οδηγός ή
    http://www.xo.gr/dir-az/A/Aromatopoiias-kai-Kallyntikon-Protes-Yles/Athina/
    κάνε μια έρευνα, για να δες πιο σε βολεύει καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτο που λετε πιο πανω υποθετω οτι εννοειται για εξωτερικη χρηση

      Διαγραφή
  3. καλημέρα σας! θα ήθελα να σας ρωτήσω αν το collagen pro active της health & beauty είναι καλό; Το ανακάλυψα τυχαία σε ενα φαρμακείο, αλλά είναι ατκετά ακριβό και δεν θα ήθελα να προβώ στην αγορά του πρίν ακούσω την έμπειρη γνώμη σας. Ευχαριστώ πολύ!!! Βάλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα!
    Δεν ξέρω αν είναι καλό ή όχι.
    Εχω πάψει να χρησιμοποιώ έτοιμα προϊόντα εμπορίου εδώ και 20 χρόνια.
    Φτιάχνω τα πάντα μόνη μου και σου λέω ότι το δέρμα μου είναι σε πολύ κατάσταση και κυρίως του προσώπου, γιατί έκανα το λάθος να παραμελήσω το σώμα.
    Το κολλαγόνο που πουλούν τα καταστήματα με πρώτες ύλες καλλυντικών με έχει καλύψει μια χαρά.
    Εσύ θα αποφασίσεις τι θα κάνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας. Είμαι 34 ετών και έκανα το ίδιο λάθος με εσάς...τα τελευταία χρόνια προσέχω πολύ το πρόσωπο μου, αλλά έχω αμελήσει το πρόσωπο. θα μπορούσατε να μου πείτε απο που ακριβώς προμηθεύεστε το κολλαγόνο γιατί δεν έχω ξαναπάρει; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    Βάλια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ήθελα να γράψω οτι έχω αμελήσει το σώμα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο Έλαια Φρου Φρου & Αρώματα στο Χαλάνδρι επί της οδού Χαίμαντα 19-21. Απέναντι απο το κατάστημα TSAKIRIS MALAS με τα παπούτσια. Έχει φυτικά και αιθέρια έλαια καθώς και υπέροχα αρώματα "τύπου" που πραγματικά κρατάνε.

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα. Το κολλαγόνο είναι σε υγρή μορφή και κάπως παχύρευστη.
    Βάλε στο google:
    Αρωματοποιίας και Καλλυντικών Πρώτες Ύλες | Χρυσός Οδηγός
    Αν είσαι απο Αθήνα είναι η παρακάτω:
    http://www.xo.gr/dir-az/A/Aromatopoiias-kai-Kallyntikon-Protes-Yles/Athina/
    κάνε μια έρευνα, για να δεις ποιο είναι πιο κοντά σε σένα, ώστε να κάνεις τη δουλειά σου χωρίς ταλαπωρηθείς.
    Εγώ πηγαίνω στην Αθήνα, κοντά στην Ομόνοια, στην οδό Γερανίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μένω Αθήνα και είμαι κοντά στο κέντρο, οπότε θα πάω σε αυτό που αναφέρατε παραπάνω. Ευχαριστώ πολύ και πάλι που απαντήσατε τόσο σύντομα. Καλη συνέχεια με το υπέροχο Block σας. Έχετε κάνει φοβερή δουλειά:)

    Φιλικά Βάλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εχω ψαξει πολυ και δεν μπορω να βρω φυσικο κολαγονο και δεν με συμφερει του φαρμακειου .δεν ειμαι απο την αθηνα και το τηλεφωνο που βρηκα απο την ιστοσελιδα δεν εχουν μου ειπαν. αν μπορειτε να βοηθησετε περισσοτερο θα ειμουν ευγνωμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα.
      Ψάξε στο γκουγκλ καταστήματα χημικών προϊόντων, εκεί θα βρεις κολαγόνο.

      Διαγραφή
    2. Στο Έλαια Φρου Φρου & Αρώματα στο Χαλάνδρι επί της οδού Χαίμαντα 19-21. Απέναντι απο το κατάστημα TSAKIRIS MALAS με τα παπούτσια. Έχει φυτικά και αιθέρια έλαια καθώς και υπέροχα αρώματα "τύπου" που πραγματικά κρατάνε.

      Διαγραφή
  10. πληροφοριακα σασ λεω ειμαι γυναικα και με λενε μαρια.περιμενω απαντηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το κολλαγονο ειναι η καθαρη σκονη ζελατινης που ειναι βρωσιμο υπαρχει και στα σουπερ και κανει θαυματα!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα! Μια ερώτηση μονο.. Πως το χρησιμοποιούμε???
    Ευχαριστώ και πολλά μπράβο για το blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σας συγχαρητήρια για το blog σας.Θα ήθελα να μου εξηγήσετε πως το χρησιμοποιούμε.Το πίνουμε.Αν ναι ποσο πρέπει για να έχει αποτέλεσμα η το βάζουμε απ ευθείας στο δέρμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα.
      Άλλο το πόσιμο κολαγόνο και άλλο για τα καλλυντικά. Δεν μπαίνει μόνο του απευθείας στο δέρμα.

      Διαγραφή
  13. Ζελατινη είναι σε σκονη την ανακατευουμε με λιγο νερο. Σε ένα ποτιρη ένα κουταλακη του γλυκου γεματο και χλιαρο νερο ανακατεμα και το πινουμε Είναι αγευστο το ιδιο ακριβως εχουν τα ζελε.Κοστιζει 15 ευρω το κιλο.Το αγοράζουμε από τα καταστήματα που πωλουν πρωτες υλες ζαχαρ/κης χειμικα κλπ στο εμπορικο τριγωνο Αθηνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σας. Αυτή τη ζαλατίνη με τα 15 ευρώ που μπορώ να την βρώ? Γιατί όσο κι αν έψαξα σε καταστήματα χημικών και καλλυντικών δεν την βρήκα. Σας ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  14. Υ.Γ. τα ετοιμα που διαφιμηζουν είναι ακριβως το ιδιο πραγμα με προσθηκη αρωματικης υλης τα πουλανε 45 ευρω το μπουκαλι βαζουν και λιγο ασκοβουρικο οξυ (βιταμινη C) και αυτή παμφηνη . Στυπστε λιγο λεμονη μεσα το ιδιο είναι. ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΟΡΟΙΔΑ ψαξτε το. (ο Μανις ο Ρουμπουλακης και αλλοι πουλανε )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΩΣΤΟ!!!!!Σκονη κρυσταλλικη ζελατινη ΑΦΟΙ ΧΑΙΤΟΓΛΟΥ 4 φακ.των 10 γρ. μονο 1,29 πωλουνται στα σουπερ μαρκετ ο μηνας κοστιζει ουτε 5 ευρω και ειναι καθαρο κολλαγονο χωρις χημικες προσμιξεις

      Διαγραφή
    2. ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΡΚΕΚ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗΚΟ . ΤΟ ΑΓΑΡ ΑΓΑΡ ΣΕ ΣΚΟΝΗ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΑΠΟ ΦΥΚΙΑ ΑΠΟ ΙΑΠΩΝΙΑ .ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΤΡΟΦΕΣ.....ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΝΟΜΑΖΕΤΕ.ΤΑ ΖΩΙΚΑ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΑΝΤΙΒΙΩΤΙΚΑ

      Διαγραφή
  15. μπορειτε μηπως να μοθ προτεινετε καποιο καταστημα ποθ θα μπορεσω ν το παραγγειλς γτ ειμαι εκτοσ αττικης??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα.
      Βάλε στον γκουγκλ πρώτες ύλες χημικών και την περιοχή που θες και θα σου βγάλει αρκετά καταστήματα, διάλεξε το πιο κοντά σε σένα. Επίσης μπορείς να κάνεις τηλεφωνική παραγγελία ή διαμέσου ίντερνετ, όπως πχ αυτή
      http://manischemicals.gr/el/products

      Διαγραφή
  16. ειμαι μεγαλη και εχω ριτυδες χαλαρωση και ολα τασχετικα πως μπωρο να βοηθυθω νανιοσω καλιτερα ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ήθελα να σας ρωτήσω αν κατα τη διάρκεια της εγκυμοσυνης μπορω να χρησιμοποιήσω κολλαγονο στην κρεμα προσώπου.. Ευχαριστώ!!! Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα σας! Ψάχνοντας κι εγώ για το κολλαγόνο, έπεσα πάνω στο site σας το οποίο βρίσκω υπέροχο παρεπιπτόντως. Πήρα μερικά τηλ σε διάφορα καταστήματα εμπορίας χημικών ειδών αλλλα λόγω της απειρίας μου δεν έβγαλα άκρη. Βρήκα λοιπόν κολλαγόνο για το πρόσωπο 30ml 5 ευρώ και μου είπε να βάλω λίγες σταγόνες στην κρέμα μου. Έχω ροδόχρους ακμή και δε μπορώ να την αντιμετωπίσω. Έχω δοκιμάσει πάρα πολλές φαρμακευτικές κυρίως κρέμες. Μήπως υπάρχει καμιά συνταγή με το κολλαγόνο που να κάνει δουλειά? Μπορώ να το διαλύσω σε αμυγδαλέλαιο? Για το πόσιμο βρήκα τα 100ml 9 ευρώ, δεν είναι ακριβό όταν το κιλό στα φαρμακεία έχει 45 ευρώ? Αυτή τη ζελατίνη με 15 ευρώ το κιλό που μπορώ να την βρω? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. gia zelatini se skoni h kolagono to idio pragma einai Geraniou 13 athina Manis xeimika kai se polla alla katasthmata opos Roumpoulakis klp to kilo 15 euro kai sta froui zelle tou gioti to idio vazoun ante kai kales omorfies.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. shmera phra thl ton k Roumpoulaki den exei idea gai to ti einai auto me ta 15 e to kilo. poylaei kollagono ta 100 ml 18 k kati euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. shmera phra thl ton k Roumpoulaki den exei idea gai to ti einai auto me ta 15 e to kilo. poylaei kollagono ta 100 ml 18 k kati euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. δεν μας εξηγητε καθαρα τι να κανουμε να βρουμε ζελατινη να την αναμειξουμε με χλιαρο νερο κ να το πουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκονη ζελατινης =κολλαγονο ςτα σουπερ μαρκετ υπαρχει των 40 γρ. 1,30ευρω

      Διαγραφή
    2. 1 κ.σ. καθε βραδυ με 3 δαχτ. περιπου κρυο νερο ανακατευουμε σκεπαζουμε αφηνουμε ολο το βραδυ εκτος ψυγειου. Το πρωι νηστικοι ζεσταινουμε 1 φλυτζ. του τσαγ.περιπου οχι βραστο,το ριχνουμε στο ποτηρι της ζελατινης που εχει πηξει ανακατευμε να διαλυθει στιβουμε μισο λεμονι η χυμο πορτοκαλι η σε οποιοδηποτε τσαι πινουμε και ενα κουτ. γλυκ.μελι και το πινουμε Θα δειτε φοβερα αποτελεσματα σε πονους αρθρωσεων και φυσικα στο δερμα!!!!!

      Διαγραφή
  23. http://proionta-tis-fisis.com/ta-panta-gia-ti-zelatini/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το χρησιμοποιώ ένα μήνα τώρα.Τα σπασμένα νύχια μου έχουν δυναμώσει απίστευτα και μεγαλώνουν γρήγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Στοιχίζει 24 ευρώ το κιλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Στο προσωπο πωσ τοχρησιμοποιεισ.ολη την διαδικασια και αν διατηρειται ψυγει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Θελω δυο συνταγες κολλαγονου ποσιμο και προσωπου γιατι ζαλιστηκα με ολα αυτα ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Παρακαλω πολυ , θα ηθελα να μαθω καποιες πληροφοριες για το κολλαγονο, γιατι εχω μπερδευτει.Που μπορω να το προμηθευτω και πως χρησιμοποιειται?Θα το προτιμουσα ποσιμο. Σας ευχαριστω εκ των προτερων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα σας κι εγώ έχω ζαλιστείς όλα αυτά που διάβασα είμαι από Θεσσαλονικη θέλω να κάνω μόνη μου μάσκα κολλαγονου πως θα την κάνω? Που θα βρω τα οποία υλικά χρειαστούν .....ευχαριστω πολύ εκ των προτέρων. ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γιατι πρεπει να το αφηνουμε ολη νυχτα να φουσκωσει?Απαρετιτο?Επειδη στις οδηγιες χρησης σε μια σκονη ζελατινη διαβασα 4 λεπτα να το αφησουμε να φουσκωσει.για πειτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρεπει να μεινει ολο το βραδυ για να ενεργοποιηθει το κολλαγονο.

      Διαγραφή
  31. Πως το βαζω απ'ευθείας στο πρωσοπο.,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπέρα επειδή κι εγω έχω μπερδευτεί μ όλα αυτά σας παρακαλώ πείτε μου ακριβως τι να πάρω για πρόσωπο ,και τι για πόσιμο κολλαγονο......σας ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αν δηλαδη τρωμε καθε μερα ζελε η πανακοτα θα ειναι το ιδιο?Σε τι ποσοτητα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλημέρα!!
    Μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε πως μπορώ να φτιάξω κρέμα προσώπου και μάσκα προσωπου με άγαρ αγαρ;
    Ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή